Söndag

Hellu. Tänkte dra ett kort inlägg medans jag ligger i sängen o väntar på John blund. 
 
Idag tog jag en sovmorgon till halv tolv, sedan gick vi ner till Ica i handla lite, vi kom in genom dörren så vräker regnet ner. Klockan halv 8 avtar de helt o då bestämde vi oss för att dra Sais slingan idag igen. Vi körde den åt andra hållet och de tog oss 2 min mindre i tid. Blev hem o duscha, fixa melwin för kvällen sen fixa Alwin för kvällen. Sen sorterade jag ut alla 92 kläder för melwin så nu har han bara 98 i garderoben och allt är namnat inför dagis på tisdag. Imorgon blir de att packa en väska med kläder och andra saker som ska med. 
Nä nu ska jag sova om nu träningsvärken tillåter de.. Duktig mamma jag är som kämpar så. Blir nog ut imorgon med. Måste verkligen ut varje dag minst 30 min helst en timme.
God natt, skriver nog mer imorgon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0