hoppas på nöjda barn!

Hellu, nu blir de mer bloggande från min sida! är äntligen hemma efter ett par dagar hemma hos mamma och larza! 
Skönt att vara hemma till sitt eget igen! =) melwins kväll tog slut super tidigt idag så klockan 7 fick jag lägga honom för han bara grät så trött han var! 
Nu känns de som mycket hamnat på plats! mickes present är klar beställd och kommer under veckan, alwins nappar jag beställde för 2 v sen kommer när som också för nu har dom dragit pengarna! sen är de dax att köpa en sängmobil till alwin för snart ska jag börja med samma rutiner som jag hade med melwin i hans ålder!
 
 
 
denna sööta hade jag till melwin så köper en BEG till alwin nu! dum som jag var sålde jag dom efter melwin för jag inte skulle ha fler barn på några år! 
 
melwin ska få en present av mig o micke i veckan! micke hade rabatt kod på LEKMER. så melwin fick sig något som vi tror han kommer uppskatta. 1-3 arbetsdagar så är den hemma! allså kommer allt denna veckan känns de som =)
 
 
 
denna har vi beställt till melwin (självklart till alwin med sen när han e stor nog o åka på den) 
 
Imorgon blir de lek o bus med tim,theo och deras mamma! ska bli super kul o låta melwin leka lite =) 
Tisdag ska jag till synsam o få nytt glas på ena ögat på glasögonen för den har en repa o de skulle inte gå o skapa repa på dessa så får ett nytt glas gratis =) hämtar sängmobilen till alwin då med =)
onsdag blir de BVC på 2 månaders kontroll på alwin
torsdag städa
fredag börjar micke jobba igen.. 12 timmars natt helg! ska se hur de blir då att vara ENSAM hemma natt och dag med två ungar =) 
 
nu blir de att söva en trött alwin sen sova själv! så godnatt bloggen =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0