GRATTIS ALWIN 2 MÅNADER <3

 
Idag fyllde min lilla alwin 2 månader! mammas kille växer o växer. igår fick vi öka dosen igen på honom! så nu äter han 210 per måltid! han äter 210 var 3dje timme! mammas lilla skatt
 
nu ligger han o sover efter en flaska och lite lek o bus! melwin kollar på bompa och jag är super ARG på telia! vi skaffade telia så kom dom o fixa så vi skulle kunna använda tv och internet från fredags. men IKKE tvn. utan de börjar gälla på fredag ändå sa dom att de ska vara klart innan måndag och när micke ringde vid 10 sa dom att om 20 min funkar de och när han ringde vid 11 och då sa dom att de kommer startas upp den 23.. fan att dom inte kunde säga de på en gång! skit på dom... nu ska jag installera alla sims igen för min gubbe la om datorn igår :( 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0