bästa natten på länge

Alwin vakna klockan 2 inatt och halv 3 låg han åter i sin säng o sov! duktig alwin <3 så vill jag att han fortsätter så jag kan få sova så mkt de bara går! 
Alwin vakna nästa gång 10 i 6 och började käka som vanligt! men 20 över 6 kom gubben hem efter andra natt passet, så kommer han in med droppar och en blöja! så och vad gör alwin då? jo kissar igenom blöjan så hela jag o sängen var blöta! så bädda rent i sängen och micke tog med alwin till skötbordet o byta på! och efter de spyr alwin ner micke o lite till.. suck jag gillar inte att han spyr så! säger bara de tur man har egen tvättmaskin för annars skulle jag få spendera alla dagar i tvättstugan då alwin spyr så himla mkt! 
 
nu kolla bompa medans alwin sover i vagnen och melwin har bestämt kanal! =) ha en toppen dag =) 
 
 
alwin gungade medans vi käkade förut =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0