utan mobil en hel dag :O

vad är detta??? jag är så mobil beroende men IDAG så glömde jag den hemma när jag åkte till svärmor och hälsa på! när vi kom så blev de massa mys och lunch, sen besluta vi oss för att gå maltes stig i munkedal som tar ca timmen att gå ca 4km. idag stanna vi lite på vägen för jag palla inte att gå hela tiden! när vi kom hem drog sd igång så jag höll på att ramla av stolen! men efter lite vila lugna de sig med och vad gör vi inte då? jo byter däck ( micke byter och jag kollar) sen tvättar vi våran och svärmors bil! URK vilka smuttsiga bilar vi har! melwin var inne med farmor så länge o fixa middag, 
 
När vi åker hem blir melwin helt knäckt, han vill verkligen inte lämna farmor <3 funderar fram o tillbaka om man ska testa att låta han sova där en natt eller två någon dag efter april slut! (händer så mkt i april för henne och oss så hinner inte innan) så kanske melwin kan testa på heldagar med farmor utan oss helt! har nämligen bara lämnat honom korta stunder. Farmor är världens bästa tkr melwin <3 
 
Imorgon ska vi hem till mickes mormor och morfar, gullvi kommer o hämtar oss innan hon åker dit för jag orkar inte gå upp för backen till dom! 80graders lutning ungefär! så är lat o låter farmor ta med oss :P blir la massa skit snack och fika där kan jag tänka mig! har inte varit hos dom på super länge och mickes mormor ringer ofta o vill ha oss dit <3 nu får tanten en fin överraskning ( NI SOM KÄNNER OSS OCH HENNE BEHÖVER INGET SÄGA OM NI PRATAR MED HENNE INNAN LUNCH IMORGON TACK)
 
nu sitta o kolla fb lite o film med gubben. melwin ligger sen en stund tillbaka och snart gör jag de samma! 
God natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0