måndag kväll

la melwin till lunchen o la mig själv då vakna gubben som jobbade inatt! och vi låg o prata massade isf att jag skulle sova! Mickes lediga vecka började ju idag så vi bestämde oss för att spendera pengar då melwin fyller år om ca 3 veckor, så nu är alla paket klara till honom och allt annat som ska vara till kalaset klart =) Micke är ute med jim o springer/går sais slingan och melwin ligger o är arg för pappa inte är hemma! men han somnar snart. blev sent hem idag och jag känner att de blir tidig säng ikväll. väntar mest på att melwin ska somna o micke komma hem! 
 
Imorgon blir de heldag i lysekil, ska till bm halv 11 och halv 12 ska micke skriva faderskap på Alwin och sen ska ju micke till läkaren på eftermiddagen så vi kör en hel dag i lysekil i morgon =) 
Blir o ställa fram urinröret jag ska fylla o ta med till bm imorgon och sen ska jag duscha så jag är okej ren i morgon! =) måndag o de finns inte ett skit o se på tv så de blir kanske en film innan sängen o dagens avsnitt av unga mödrar danmark! =) 
 
ha en bra kväll alla för de kommer ja ha eftersom gubben e hemma ikväll =) wieeee <3 
 
 
melwin sover i mammas säng! micke bar in honom för han skulle vakna medans vi ligger o pratar o har de allmänt mys och ungen vägrar vakna förräns micke säger var är polisen? då satt han upp och letade :P mammas underbara kille <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0