hellu

Idag kom mickes nya körkort eller pappret om de! så imorgon har gubben fått nytt körkort! köpte också ett skötbord idag som ska sättas upp på fredag då de är hemma hos min svärmor =) på fredag hämtar vi mina nya glasögon! ska bli skönt med hela brillor på näsan! i sommar ska jag köra med lincer för de mesta för att slippa den FULA solbrännan man får! skulle behöva köra lincer hela tiden ist men mina ögon gillar inte lincerna när jag är gravid! 
 
halsbränna DELUX har börjat mer o mer på mig! känns som jag lever på halsbränna tabletter! 
 
Inatt somna jag halv ett och melwin vakna halv 3 av att han klaga på för mkt kiss i blöjan ( han har lärt sig att de e skönt att vara helt torr i kallingarna!) så han blev ledsen så fick byta på honom för han ville vara torr ( var nästan inge kiss i blöjan! ) sen prata melwin om pis( polis) och pappa så han leta efter pappa så jag fick vackert förklara att pappa sover för han ska ju jobba idag! och efter de somna melwin om runt halv 4-4 och jag somna nästan vid 5 för jag hade halsbränna sen sov melwin till halv 9 =) det leder till att han inte sover middag idag! 
 
fixat lite hemma och väntar på att unga mödrar danmark börjar om ca 30 min sen ska jag ta med trollungen ut och leka lite =) nä nu vill jag bara ha fredag! ha de bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0