grattis till mig <3

Idag fyller jag 23 år! detta skulle spenderas med mamma o larza vilket de inte blev. Istället börja dagen med sovmorgon till halv 9 då melwin vakna! frukost mys och sen bar de in till lysekil för att handla till maten jag blev lovad, fiskgryta och de var så otroligt gott! Linda, anders och deras dotter angel var på besök o käkade, angel fick ta med melwin till framsidan o leka lite medans vi satt på våran baksida o njöt av solen till tusen, sedan blev de fika och dom gick hem efter de! städade och fixat här hemma, sendan kom svärmor på spontan besök och vi käkade o fikade lite =) sen kom jimsan på besök och fick en super fin duk av honom och ett fint set med salt,peppar,olja och vinäger kar =) så jäkla snyggt bild kommer upp en annan dag! =) 
 
melwins hosta blir ju inte bättre! han hostar så han nästan spyr ändå har jag gjort ALLT för att underlätta för honom! hoppas de ger sig snart denna förkyllningen. nu ska jag softa o vänta på att mannen i hemmet kommer hem om en timma =) 
 
 
igår ramla melwin o skrapa upp båda händerna och knäna! min sommar bebis <3 
 
 
så här bra har jag de på morgonen när man fyller år.. mina fina älsklingar <3 
 
 
melwin ville testa båda gungorna! så härligt väder... älskar detta mer lek o bus imorgon <3 god natt

Kommentarer
Postat av: Ann

Johanna ett råd till Melles hand när han slog sig.
Jag tycker såret ser ut som mitt sår jag fick på handen när jag cykla om kul. hade ont bra länge efter så jag tog upp sårskorpan som aldrig försvann och klämde till.. efter att klämt ordentlligt vissa de sig att jag hade en sten i såret. Endå hade jag tvätta året noga under rinnande vatten med tvål och vatten.
Ville bara berätta de så ni kollar extra noga så att inte Melle får samma hemska smärta..

Svar: melwins sår har blivit mkt finare och verkar inte ha ont idag! vi tvättade noga och så när de var öppet innan de blev sår skorpa! =) det är bra att du kommer med tips =) sånt gillas ann
Johanna Olsson

2013-04-02 @ 21:13:15
Postat av: Veronica - mamma till Theo och Tim

Vi firar dig på fredag!

Svar: vet =)
Johanna Olsson

2013-04-02 @ 21:15:22
URL: http://virresblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0