god förmiddag

Idag vakna melwin halv 7 o vägra gå ur sängen ja ja tänkte ja o la mig igen. somna om o vakna efter 2 timmar då sov melwin ännu! vaknade runt 20 i 9. Micke var o lämna in bilen på volvo för att laga lite på bilen sen göra stora servicen på bilen! inte gratis o ligga på topp! micke har jobbat andra natten så han ligger o sover nu så jag o melwin käka frulle sen bada vi och då sket jag i att tända lampan för solen lös in igenom fönstret! sen när solen gick i moln sa melwin DUMMA PAPPA, sen kom solen fram då tror han att pappa varit där o tänt igen! så han bara titt ut pappa sa han men ingen pappa där! han var fundersam på vem som släkte lampan (som var solen) underbara melwin =)
 
snart ut o leka lite sen ska micke hämta bilen sen får vi se vad denna dag har o erbjuda! känner mig yr o illamående som jag ALLTID gör efter duschen
 
 
en sov bild på melwin från igår! 
 
måste också säga att melwin varit så gott som helt torr i kallingarna snart 4 dagar och igår kväll kom en bajs olycka o satte honom på nya pottan för att träna honom o han blev super ledsen att de var usch i pottan efter allså bajs! men jag berömde honom massor så hoppas att nästa gång han säger till o att de kommer i pottan o inget i kallingarna! så fort de blir varmare ute ska vi börja ha honom utan blöja ute med men ännu är de för kallt ifall de skulle hända en olycka! 
 
58 dagar kvar nu till bf! snart kan lillebror få titta ut! orkar inte vara gravid längre! ha en toppen dag alla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0