vilken dag.

börja dagen med att käka räkmacka hemma hos folke och gullvi som är melwins farfar och farmor som ni kanske redan vet =) micke och folke tog sväng till ordet ( förslaming imunkedal) och till tippen medans det sov melwin och jag o gullvi fixa lite inne ( jag kollade och hon fixa) för jag hade ont i magen. trodde jag skulle dö inatt så ont jag hade. alvedon hjälpte inte så mkt. men mådde halv bra i morse. 
 
idag handla vi lite inne på torp. så frys och skåp e fulla. sen köpte vi mössa till micke och melwin sen vantar till mig
melwin fick en overall av farfar och farmor
 
 http://www.polarnopyret.se/Admin-Pages/Enova/Produktvisning/?productidentifier=60159977&colorid=2504945&sectionid=clothes&subsectionid=outdoors 
 
denna fick han av dom =) så underbart fin och varm TACK SNÄLLA =) så nu har vi allt utan vinter skor och halsduk så e han klar för vintern 
 
 
melwin i overallen ( trött kille svårt att ta bild då ) 
 
 
min trötta melwin i sin nya mössa <3 älskar den skit mycket kommer bli prima i vintern..
 
 
melwins nya fina tröja =) sååå fin
 
 
mickes nya höst mössa 
 
 
höstvantar till mig =)
 
 
fick en overall av mickes mamma och pappa som hans pappa hade som yngre 
 
 
förlåt för ful bild men denna ska jag ha o leka med melwin ute i vinter =) 
 
hitta vinterskor jag vill ha som jag ska köpa när det börjar bli mer vinter http://www.stadium.se/mode/damskor/kangor/123224/race-marine-w-vik-boot älskar dom super mycket =)
 
 
sen fick melwin en ny mask till medicin i dag =) 
 
 
här kokas det och maskarna bredvid varandra
 
han har den stora nu som är en groda och lilla tror jag är nyckelpigan om den nu heter så =) 
ha det nu ska jag se tv och sen sova 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0