veckan hos dagmamman =)

melwin börja dagmamma i måndags och det har gått bra. både jag o micke har haft hela dagar där. måndag var vi med hela tiden båda två mellan 90,30-11, tisdag var jag med melwin 09,00-11,00, sen var pappa med onsdag och fick lämna melwin o gå ett varv runt området och samma sak på torsdag för mig. men idag var jag med hela dagen för jag spela lite spel med en pojk där och dagmamman fick lite tid med melwin =)
nästa veckas schema
måndag: 09,00-11,00 SJÄLV hos dagmamman
tisdag: ----||-----
onsdag:-------||---
torsdag och fredag ska han vara där över middag o vilan så 09,00-14,00 båda dagarna.. sen börjar verkligheten och jag ska sätta mig som arbetslös och ringa runt efter jobb =) ska med göra cv och gå ner med till olika ställen nu i veckan när melwin är hos dagmamman i två timmar =) för nu måste jag ha ett jobb..

Tacos till mat idag så micke tänkte att han ta ett bad med melwin så vi satte honom på toan medans vi fixa badvatten för att slippa ha kiss över allt o blöjan var full i mat och melwin både kissa o bajsa idag på toan. stolt man blir när han e så duktig =) kanske dax o träna lite mer på dagarna =)
Önskar han är blöjfri om ett år iaf på dagen då kan jag skaffa en bebis till så slipper jag ha massa blöjbarn =) ja ja städa nu då sen sova tidigt idag och en lång dejt med vetekudden =)


Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Sååå spännande, hoppas verkligen det går bra hos dagmamman nästa vecka! :D

Svar: hoppas jag med. men det tror jag =)
Johanna Olsson

2012-09-09 @ 12:27:40
URL: http://www.hejtina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0