underbar dag <3

dagen börja halv 8 hos oss idag, vi tog det mest lugnt på förmiddagen. Sen vid 12 kommer melwins farmor o då ville så klart inte melwin sova. ja ja tänkte jag får la gå testa allt men inget funka. sen åkte hon hem vid 3 så melwin o jag gick ner till affären o köpte mig godis o frukt till honom. när vi kommer hem så skriver kompisens kille på fb att deras kalas för 5åringen var över o tårta kvar. så åkte in till lysekil och käka tårta o tjata med dom. Tack snälla katta o patric. ni är så snälla av er <3 busa som bara den med deras ligister =) säger bara det att jag kommer somna tidigt idag. ska bara kolla lite tv till sen sova så natten går fort. saknar min sambo massor

Kommentarer
Postat av: ★ Katta - Mamma till Bell, Mell & Nova ★

Hoppas du sover gott nu :)

Svar: det gjorde jag verkligen =)
Johanna Olsson

2012-09-01 @ 21:38:33
URL: http://kattaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0