Sovmorgon + rädsla att sova själv

Jag har ALLTID mått skit av att sova hemma själv. Det har blivit bättre efter melwins födelse. Inatt jobbade micke och jag tänkte jag ligger o kollar på nyheterna och sen somnade jag till tv:n. och vid 3 på natten vakna jag och stängde av tv:n och sen sov jag till halv 7 när micke väckte mig o fråga om jag skulle med in i sängen o sova men tänkte det ingen ide då melwin vaknar runt halv 7. men idag vakna han 20 i 8 :O snacka om att jag kunde fått sov morgon men vad gör det åt frukost själv idag och kolla lite webb tv =) 
Idag ska jag lämna melwin hos dagmamman sen ska jag åka till lysekil SJÄLV och prata med ams om att skriva in mig där tills vidare har sökt 4 jobb igår =) hoppas på ett eller två svar =)
skriver mer senare just nu är jag för trött 

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Visst är känns det lite sådär när man missar en sovmorgon ^_^

Svar: det vill jag lova. önskar man kunde sovit längre :P
Johanna Olsson

2012-09-18 @ 10:39:28
URL: http://www.hejtina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0