Söndag

Idag blir det inte så mycket mer än leta fram lite papper och sånt som ska fram innan vagnen säljs, tvätta den igår så den ligger på tork.
 
melwin är små snorig ännu så sova tidigt idag blir det! tråkigt o se melwin så trött o ledsen för allt. men det kommer bli bra en vacker dag.
Imorgon åker vi till skåne =) ska bli så kul o se annat än detta här. =) 
Så idag ska jag fixa vatten byte i mina kar som ska säljas då jag vill ha ett mega kar istället =) nä har inte så mkt o skriva bara att jag kände för att dra en rad eller två. men i veckan blir det mycket rolig o skriva om o massa bilder på skåne landet =)
 
 
bjuder på en mys bild på melwin <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0