melwin är ledig idag =)

Imorse vakna vi och inte hade några måsten =) fan så skönt. vi käkade frulle och mös i soffan halva förmiddagen, medans melwin käkade lite lunch så fixa jag disken. sen badade melwin och la sig och då duschade jag mig =)
Nu behöver man inte göra så mkt mer än att ligga i soffan har grymt ont i magen. FATTAR INTE VARFÖR :( 
igår handlade jag o micke medans melwin var hos dagmamman och sen köpte vi revbensspjäll och potatissallad =) så otroligt gott vare 
Idag jobbar micke 12 timmars dag eller hela helgen gör han det så ihelgen ska jag till svärmor och svärfar och rusta upp huset. saker ska säljas och fixas!! känner att jag har många bollar i luften =) just de ja söka jobb idag med.. blir 6 jobb jag sökt i veckan 
 
NU ÄR JAG ARBETSLÖS OCH INSKRIVEN HOS AMS. massa o göra i veckan sen.
 
måndag: melwin fick byta dag så först vara hos dagmamman sen till doktorn och kolla astma på honom
Tisdag: melwin e ledig och månadshandla
Onsdag: möte hos ams, melwin hos dagmamman
Torsdag: melwin ska vara hos dagmamman
fredag: ledigt för melwin o mig bara o ta det lugnt
lördag: samma där
söndag: samma där
Måndag efter åker vi till skåne en vecka =) hurrraaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0