bm och gyn

Idag ringde jag bm för att få hjälp med allt. men hon sa bara ring gyn o prata med dom, Jag ringde dom och vi prata massa om saker och ting. Hon sa till mig att man ska inte behöva gå med magont i 4 mån och äl ska komma tillbaka månaden efter så nu sitter jag här i soffan och väntar på att dom ska ringa åter om det blir idag eller imorgon. hon frågade om jag tagit och kollat äl och det har jag två månader. ska testa klart mina stickor som jag har kvar och sen hoppas på hjälpen! hoppas jag blir gravid åter inom några mån. 
 
 
 
här finns tester att jag inte har fått äl ännu.. hoppas gyn hjälper mig snart.. 
 
Melwin är hos ella nu och sen ska han på astma motagnigen =) saknar mitt troll idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0