bilder från melwins första år

idag kollade jag igenom ALLA bilder på melwin sen liten och har några favoriter =)
Melwin var och är den sötaste och snällaste bebis i världen.
När jag tänker tillbaka på den tiden med honom som liten så blir jag nästan ledsen saknar att ha en bebis som ville mysa när som på dygnet och alltid var nöjd. så nu tänkte jag dela med mig lite bilder 
 






























här har ni lite bilder på melwin. som du kanske ser så ÄLSKADE melwin att sova på pappas mage och pappa somna oftast med honom. sen ser du bilden som han har sår på huvudet melwin o det är efter förlossningen :( 
 
LÄNGTAR efter en liten till just nu
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

Vilka härliga bilder :)

Svar: tack =)
Johanna Olsson

2012-09-09 @ 14:38:08
URL: http://aleexandraisabellasvensson.blogg.se
Postat av: ★ Katta - Mamma till Bell, Mell & Nova ★

sån liten fis =)

Svar: Min fina bebis. Saknar det massor
Johanna Olsson

2012-09-10 @ 10:46:47
URL: http://kattaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0