AKUTEN

haft mag ont en längre tid och igår blev det så illa att jag grät medans jag försökte sova. var lik blek och frös som en gris. nu sitter jag i soffan efter att sagt hej då åt melwins farmor som passa honom hos oss medans vi var i väg. alla värden såg bra ut så nu åter står det o se vad felet är ska göra vul idag ska ringa om en timma o boka tid för en tid hos gyn har remiss i handen så nu kan dom ej neka mig..
Firar 24 timmar vaken med morgon mys med världens bästa melwin <3 micke sover lite eftersom han ska köra.. om jag får tid efter 12 så ska jag till ams en sväng o prata med dom för jag vill inte missa mitt möte. men vi får se vad gyn säger först. ISF får melwin vara hos dagmamman medans jag är i väg på ams och allt detta. hoppas micke sover gott nu. måste väcka honom om ca en timma han måste ringa chefen o säga att man inte kan jobba idag eftersom natten spendera vi på akuten. men får se vad som händer o sker. skriver mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0