40 timmar utan sömn

Tjabba, nu börjar vi så här har haft ont sen missfallet, och nu börja det bli jobbigt så den 24 sökte jag vc och dom skulle skicka remiss till gyn. men kom inte så långt utan vid 1-2 på natten den 25 så åkte vi in till akuten och farmor passa melwin över natten. så trött som jag var hade gått upp halv 8 morgonen innan. så kände  jag mig som en zombi, kom hem kl 6 på morgonen och melwin vakna igår morse kvart över 6, och farmor vakna då och åkte hem. micke la sig för att sova för han hade med varit vaken i 22 timmar så han la sig och jag var uppe ett dygn och döds trött. ringde då till gyn o fick tid 11.15 och dom hittade inget fel alls så jag besluta mig att jag skulle till akuten igen för jag vill veta varför jag har ont. och denna gång kände det som dom brydde sig mer. in och tog mer urin prov och blod prov, sänka och allt det där som man ska göra! sen sa dom att detta kommer ta tid för nu kommer ambulansen med två orange larm = trauma dom sa att det var två som varit med i en svår bilolycka. och den väntan var jobbig men sen när det var min tur så gick det ganska fort. fick åka in till röntgen och fick kontrastvetska i mig och vad vidrigt det var att få det. och in iskiktröntgen 
 
 
sådan åkte jag in i och där hitta dom felet på magen ärr vävnad i livmodern är det som var fel. först trodde dom att det var bråsk i jumsken som jag skulle röntga och sen operation men så blev det ej. detta läker av sig själv. så när jag har ont ska jag käka verk tabletter 
 
 
denna fick jag se lyfta =) super ku o se det. synd att jag inte vet hur man gör för att ladda upp filmer..
 
 
så här såg jag ut laddad för op som inte blev av.. =) 
 
nu ska jag snart lämna melwin och sen hem och pilla lite och sova lite för sova utan 40 timmar gör en helt slut 

Kommentarer
Postat av: ★ Katta - Mamma till Bell, Mell & Nova ★

har dom ljusstakarna framme nu??

Svar: nä den är tagen från google
Johanna Olsson

2012-09-28 @ 09:48:13
URL: http://kattaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0