TACK FINA MICKE <3

hej, har inte skrivit så mkt dagarna har knallat på och jag mått skit rent ut sagt. micke jobba 36 timmar i helgen så jag har inte haft tid med datorn alls.. urk denna illamående dödar mig..
Idag köpte micke en julklapp till mig när jag råkade komma på honom. 
 
 
denna skönhet har micke köpt till mig, så nu börjar jag ett nytt liv där jag ska baka mitt EGNA bröd o SKIPPA allt skit bröd i affären.. 
 
nä illamående var det så lägger mig nu..
 
 
BTW. var på gyn akuten i lördags för buksmärtor men fick se en liten böna i min mage som levde så jag är nöjd =) happppppy säger jag bara.. min fina bebis gör mig lycklig och melwin ska vi inte ens snacka om. natti <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0