tisdag

Idag är det tisdag o jag måste bara säga att jag hade en toppen kväll igår med jamie o leon.. när dom gick hem runt halv 12 inatt så kröp jag till sängen för att orka med en ny dag o melwin vakna 6 imorse o var dödstrött hela tiden så jag tänkte vi äter macka o lägger oss, melwin kväljde så fort han stoppa i smörgåsen i munnen :( så misstänkte att han inte mådde 100% bra så jag la honom i min säng bredvid mig o la honom på en kudde bredvid mig men så ville inte melwin sova så han ändra sig o la sitt huvud mot min mage o fötterna tvärs över hela sängen. vi sov mellan 8-9 så tänkte jag melwin kommer inte vilja sova middag förräns typ 1-2 idag så det blir kort vila tänkte jag.. men nu är klockan 15 min över 12 o melwin sover igen. undra om han har växtvärk eler nått? melwin åt iaf bra till lunch.
Ringde våran hyresvärd idag för man funderar ju på hur det blir med våran 2a som står ledig. o det är en som kommer flytta in 1/7 så denna mån fick vi inte tillbaka pengarna för hyran men vad gör det? har inte så mycket o välja i mellan.. så i helgen ska vi tömma den andra lgh o fixa denna. för på SÖNDAG ska allt vara klart o jag ska kunna ta hem kompisar om det är så. men iof har jag inte så många som kommer o hälsar på :/ nä nu ska jag ta en kopp te o bara kolla tv o döda lite dö tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0