sitter i solen o njuter

just nu sover melwin o jag sitter ute o njuter.. det blev varmt idag ändå.. märktes på alla grannar på förmiddagen var det inte jätte bra väder men nu sitter alla o pratar lite här o var. bara jag som sitter o tare lugnt. ska se om man kanske kan få sällskap medans jag väntar på att micke ska sluta o att vi ska käka tacos. hungrig som bara den. börjat må illa igen på morgonen så käkat en halv macka o 2 frukter.. men snart blir det tacos o det är sååååå gott..
fixade på badrummet idag så stoppar melwin ner handen i toan o drar på en sådan grön lutka gott sak man sätter dit med en hylsa o kladdar med.. tror han käkade lite av det med. men 1177 eller giftcentralen sa att så länge melwin inte spyr så är det lugnt... peppa peppa att han inte blir dålig för då blir det näl. nä ska nog börja göra rent inne men vill ej när det är bra väder. dom lova dåligt väder i morgon kan ta det då =) en dag mer eller mindre gör inget. men en sak som gör mig GALEN är att jag inte hittar skruvarna till skötbordet för melwin ska få ha den inne på rummet ist för att ta på tvättmaskinen för dom har vattenkran till tvättmaskinen på så konstigt sett så det blir ej bra.. men får leta mer igenom sakerna medans jag fixar ordning här hemma =) melwins rum är så gott som klar. bara en hylla o lite sånt som ska köpas o en tv med inbyggd dvd så slipper jag se barnfilmer ute på stora tv;n hela tiden. för när han är vaken vill han se svtB...
nä nu blir det att njuta i solen..
KOLLA in min mammas blogg jag fixade med en kompis hjälp.
www.mormorpruzan.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0