nu sitter jag här igen

melwin har fått en biverkning av ett års sprutan.. han är super trött så idag sov han 2.5 timmar middag annars brukar han sova 1,5 timmar MAX.. sen ikväll var han trött redan vid 6 på kvällen men han somna så fort jag la honom i sängen, han brukar gnälla lite när han ska läggas men ikke idag.. somna så fort han lades ner =)
vi har varit ute massor idag. kommer lite bilder på min lilla vecka<3
bild från helgen <3 älskade melwin var törstig efter massa bus
mina killar sitter o äter mat på balkongen idag =)
sen blev det......
mys i solen en kortis sen i skuggan länge =) sen kom bästa louise på besök =)
här myser dom med banan =)
melwin ville gunga så louise tar fram o mobilen o tar kort på honom o fick denna vackra bild
tror min son är den lyckligaste i världen.. =) imorgon ska vi träffa en som vi bodde granne med förr o hennes son.. =) ska bli super kul så natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0