idag =)

idag har vi varit med en bra vänn till oss på eftermiddagen.. =)
micke gav mig lite tankar igår om att kanske starta eget snart.. o jag vet att detta skulle passa oss så bra o att detta kunde funka. men kan inte säga vad det är ännu för det vill jag hålla hemligt ett tag till.. Tänkte ladda upp lite härliga bilder på melwin idag.. han älskar att bli fottad.. =)
först nu kommer bilder från igår hemma hos farfar o farmor <3
melwin o jag möttes vid en dörr o bilden blev så fin fast lite suddig..
melwin hjälper farfar o ta fram frukost.. =)
melwin gillar att ligga i emils säng o pilla i lådor med super gamla kasetter o sen gillar han o stänger av boxen till tv:n ofta med :P tok unge <3 igår var jag o melwin ute o gick o busa men glömde kameran då :/ men ibland blir det så med...
detta är idag =)
min buse imorse efter frukosten.. alltid så glad.. man kan inte vara annat än lycklig när man har en sådan söt kille <3
melwin innan läggning.. lika glad som alltid annars <3 mammas socker sööt <3
nu har melwin lagt sig för natten o jag hitta en bild på honom för 1-2 nätter sen.. så fin min lilla kille är när han sover
här sover bebisen sött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0