flytten

nu har vi flyttat in i våran nya lägenhet. o första är avklarad. =) så himla skönt det var att sova ut.. annars jag brukar vakna av att melwin nyser, hostar, gäspar, skrattar i sömnen, eller gnyr så inatt har jag sovit som en prinsessa =) idag blir det att göra klart melwins rum o köket ( dom är viktigast) sen kommer självklart tv rummet bli klart o så kommer ala kläder komma på plats =) längtar tills vi är klara då jag är så trött på att bo i påsar men sa det innan den 1 juni ( då det känns som sommar på riktigt ) så ska ALLT vara klart eller iaf allt vi har hemma.. vill köpa en "liten" bokhylla som melwin ska ha saker på. sen vill jag köpa en tv till melwins rum så jag slipper ha barnprogram i tv rummet.  så nu är melwin smörjd med solkräm så dax i dra till uddevalla o köpa hem mat o sånt =) ikväll blir det o betala räkningarna med =) ha det gött alla ute i landet för idag ska jag njuta av att vara ute på våran uteplats o umgås med familjen  =)
min fina bebis börjar bli stor =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0