då var det klart

Då var vi hemma igen efter en dag i lysekil. =) melwin väger 12,6kg o är 82 cm lång.. <3 mammas stora bebis. vi satte oss i parken o lekte lite i sanden o gräset o melwin tyckte det var okej , skönt att han inte är rädd för sand,snö,gräs osv.. Älskar dig melwin <3 han var snäll när läkaren kände på pungen o olika delar på kroppen =) mammas snälla bebis. nu tar vi det lugnt hemma o melwin har nyss fått mat o jag är hungrig men vill inte äta när det är varmt mår inte så bra då.. känner mig som en ballong idag brösten ömmar varför vet jag ej o magen gör ont :( trött på att inte ha det 100% bra med kroppen.. nu är det inte många dagar kvar.. SNART FLYTTAR vi o melwin får eget rum o  jag får en fin lgh som jag ska göra fin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0