1 dag kvar

melwin ligger o sover för näst sista gången i våran gamla lgh. =) för imorgon till lunch börjar flytten o det kommer bli så bra =) vet hur vi ska moblera o hur vi ska sätta upp saker på väggen o hur vi vill ha det ute osv.. är så himla glad att imorgon gäller det. =) ska packa lite smått idag då vi inte har så mkt uppe för vi skule inte bli kvar i denna så vi har inte gjort något alls i denna lgh. =) men nästa ska vi stanna i o där kommer jag göra fint =) i våran "gamla" lgh har vi en garderob till lgh men till nya har vi 2 små garderober o en stor och sen en som står löst som vi köpte av dom innan o sen har vi en liten som vi själva köpt. nu slipper alla kläder ligga på hög osv. så imorgon ska jag lägga ALLA kläder på sin plats funderar på att tvätta alla kläder då dom har legat på golvet o skit. men vet ej kostar massa o tvätta eftersom det är en i våran lgh. men får se kanske inte behövs då allt ligger i säckar =) får lukta o kolla på dom. sen ska jag nog stryka alla kläder o gardiner så slipper som se ut som dom gör idag =) har svårt o förklara min lycka till min famlij "melwin o micke" dom gör varje dag värd o leva =) nä nu hörre ni måste jag fortsätta här hemma. micke vaknar också snart o melwin kommer nog sova ett bra tag till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0