omg säger jag bara

var i strömstad idag o kolla runt lite. =) sen blev det till farmor o farfar o melwin fick visa allt nytt han har lärt sig idag =) han har börjat ställa sig utan stöd nu.. han sitter mitt på golvet o bara reser sig rakt upp o går.. DUKTIGA melwin <3 min pojk är så underbar =)
Den 30/6 eller 1/7 blir det ullared för vi får mer semster ersättning än vad vi trodde. så vi ska handla gärnet =) hoppas på att kunna vara gravid snart igen med. Längtar som tusan när man ser alla fina gravida kvinnor eller dom med nyfödda i vagnen, famnen.. men min tur kommer la också snart.
melwin på väg hem från mamma igår. stanna på bloms o vänta på regnet skulle ge sig..
pappa o melwin handlar lite =)
köpte ny hjälm till melwin idag med =) nästa vecka köper jag barnsadel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0