kallsvettas o är trött

idag mår jag inte så bra för jag fick min första mens efter mitt mf i förrgår o jag svettas o är super trött o inatt har jag blött så mkt att jag har haft tampong o binda o det har gått genom. :( jobbigt detta är. fick duscha 2 ggr inatt inte roligt.. igår fick vi igång våran lilla akvarium o nu fattas bara växter, sten o fiskar men det kommer i morgon det =) sen har jag fixat disken så den är klar, tvättmaskinen får veta att den lever idag måste tvätta allt jag blött igenom. sen busat med melwin o fick sovmorgon av gubben som ska jobba inatt så han sover nu o ska vakna kl 4 för då ska vi äta  =) nä skriver mer i kväll kanske..
hade katta o nova här igår med =) massa roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0