gott o blandat =)

hej, min mamma kom till mig i helgen o tog med mig till kga så jag får se min syster på hennes stundent. blev att jag sov hos emelie isf på mammas golv i tv rummet för melwin inte är van att sova bland tv o bland folk. TACK snälla krister o emelie som offrar så mkt för mig. igår var jag barnvakt till wilma o idag har vi haft en tråkigt jag med massa regn o folk säger att det åskar men jag har inte hört något. men men nu tänkte jag lägga upp lite bilder som har hänt idag o igår =)



melwin sover i morbror jockes säng under middagen o det gick jätte bra o var skönt att han kunde sova i hans säng =)




imorse satt wilma ( emelie o kristers dotter " är moster till henne! ") och melwin o lekte super fint =) dom sitter o håller handen i vagnen ( i olika vagnar) så underbara ungar vi har =) <3



idag gick vi till affären o melwin är stolt kusin till wilma så han körde henne en större del av vägen o sen på vägen hem gick han helt själv bredvid oss =) fan jag är så stolt över min underbara melwin som går nu. det ända som fattas nu är att han kan resa sig upp från golvet utan hjälp. det känns ganska bra ändå att melwin är ca 1 år o 2v o går så gott som helt själv.

Idag fyller världens bästa morfar år..  GRATTIS pappa/ morfar <3
nä nu har jag inte så  mkt mer o säga. ska på barnkalas imorgon o sen hem till maggan o snacka skit =) underbart skönt att vara omtyckt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0