en dag utan middags vila!

idag vakna melwin kl 8 o jag trodde det skulle bli en dag som alla andra. vi gick upp o tände o mata fiskarna sen käkade vi själva frukost, när klockan blev 11 börja melwin bli trött som vanligt så halv 12 blev det lunch o 12 la jag honom men han somnade inte.. han ville inte sova alls tänkte ja ja han får vara vaken en stund till o klockan gick o gick utan att han somna tänkte ja ja han kommer somna vid 17-18 tiden o då kommer jag ha det svårt att få honom att somna i natt.. men ha ha. pojken somna vid kvällsmaten.
vid halv 6 gick jag o melwin med micke till jobbet för att han skulle jobba sin sista 12 timmars natt sen ledig vecka <3  så melwin skulle gå o köra vagnen hem från gubbens jobb =)  allså måste bara säga att melwin var så snäll hela dagen så jag trodde det skulle vara jobbigt idag men ikke.. mammas snälla melwin <3
melwin gick så här upp för en backe ( var med ifall han skulle släppa) så melwin älskar att köra på vagnen, hur blir det när nästa unge kommer :P kommer han alltid vela köra bebisens vagn då ? :P
så här såg det ut när prinsen somna vid bordet så jag fick ge han sin medicin, byta blöja o tvätta honom när han halv sov <3 men nu sover han så sött så jag ska sitta här en stund sen sova tidigt så det blir en ny dag med nya händerlser =) läro rik dag har detta varit iaf
natt på er alla hörs en sväng i morgon efter vi har varit hos dagmamman i morgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0