börja städa

igår började jag små städa i gamla lgh o melwin o micke var med. micke satte sig på toan som han oftast gör när det är något som måste göras o jag putsa fönster o troligtvis kom melwin åt plattan på spisen så när dom gick ner allså till våran lgh för att söva melwin o mata honom o allt det där så börja det lukta FAN i köket o jag gick ur köket där lutka det inget allså kom det från köket då rök det från spisen fast barnlås var i när vi kom in i lgh. att han kan
så här fint blev det när jag upptäckte att det små bran från spisen.
-----------------------------------------------------------------------------
Idag har vi inte gjort så mkt. micke vakna kl 6 o gick upp för han var pigg o melwin vakna kl halv 8 o idag SLAPP jag väcka micke o ta melwin utan micke tog melwin o jag sov vidare. så skönt men sen väcker han mig kl 8 o frågar om frukost så jag gick upp o käka.. allså jag bad om lång sovmorgon jag fick 30 min sov morgon. imorgon får han bara sova till 8 när det är hans vilodag..
efter frukosten gick vi ut en sväng o gungade o gick till affären osv
melwin kasta den gungan på sig själv o blev GALET arg. men han lyssna inte på oss om att inte gå dit, nu sitter vi inne igen o väntar på att melwin ska äta runt 11-12 o sova för han e super grinig idag. ieftermiddag blir det grilla för idag ser jag en STOR sol ute =) o sen ska jag nog sova en stund till för jag känner mig svag o darrig i kroppen o vet ej varför jag har det så :/
men nu lägga sig på soffan lite o ta det lite lugnt,  melwin kom med ett mellan mål o handen o visade att han ville ha ett sådan o klart han får det om han vill det =)
ett sådant för 1år kom han med så det är klart han får det då om han säger att han vill ha det =) duktiga melwin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0