sjuk gubbe

micke skulle jobba 06.00-14.00 meen vid 9 kom han hem för han mår piss.. jag tror han har blivit matförgiftad :( han har kvälningar o feber hela tiden... usch stackars min micke <3 men idag har vi inte gjort så mkt bara tagit det lugnt o softat.. jag har lagat mat på NY spis... :) idag kom elektrikern med ny fläkt,kyl o frys, spis o kontakter till taket så jag kan ha lampa i taket... :) imorgon blir det att köpa en pulka men nu har snön börja smälta men ändå bra o ha i fall det kommer mer snö..
Idag tog melwin en snuttis för ansiktet o tog bort då ska man säga TITT UT o då skrattar han o gör om det.. såå duktig min kille är <3
har inte så mkt mer att berätta om.. bloggar mer i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0