massa bilder... :P

god morgon eller ska man säga god middag... idag ska vi kolla på micke som ska iväg o döma innebandy i tanum o då tänkte jag att ni kunde få se vad min son e duktig
detta blev dagens frukost.. :)
---------------------------------------------------------------------------------
lite bus innan det blev att byta kläder
jag o melwin <3
-----------------------------------------------------------------------------------
melwin står mot soffan utan hjälp o håller mig i ett finger o börjat små gå så.... :)
här står en lycklig unge <3
sen satte vi oss o kolla på tv:n... melwin tkr jätte mkt om när han får sitta i soffan med oss <3
han orka ej sitta mer så han la sig själv på mina ben o kollade tv:n :P
mammas fina kille... nu ska vi iväg.. skriver mer ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0