länge sen

nu e det ett tag sen jag skrev men det är för att jag är hemma hos mamma o har inte tillgång till dator så ofta... har inte gjort så mkt sen jag kom hit.. idag har melwin redan sovit 2ggr han har varit jätte trött.. nu så sitter han o läser tidning som ej är läsbar sen :P ska kanske gå ut en stund sen om jag orkar.. skulle så gärna vilja träffa någon än att bara sitta inne.. men jag tkr jag frågar många men ingen svarar på FB,SMS eller när jag ringer :( nu ska jag iaf inte höra av mig allså utan vill någon ses får den personen höra av sig till mig...

nu ska jag hänga lite tvätt åt min mor som är på bingo... sitter helt ensam med min busunge som tar sönder allt som kommer hans väg.. han har börjat ta sig fram genom att sitta på rumpan o dra sig fram med händerna... mohahahah gull unge min <3 älskar dig mest på jorden melwin, du e mammas allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0