hellu

igår.....
kollade jag på familjen annorlunda.. super lycklig att det har börjat igen.. o nu har vi börjat med att melwin ska äta våran mat så mkt det går.. o igår fick han köttfärsås o spagetti o det gick jätte bra.. :) annars hände det inte så mycket mer
Idag.....
har vi käkat kebabgryta o ris... det tyckte melwin också om kul o se att han ÄNTLIGEN börjat gilla min mat blir billigare o roligare o laga mat när det gäller mat till honom...
LÅNAD BILD :) smaka skapligt gott :) nu sitter melwin o leker på golvet o micke har gått till jobbet..
melwin klämde nyss fingrarna i en låda o jag gav honom en majskrok så han blev glad igen.. snart ska han vila o då ska jag passa på att fixa disken o duscha :) förut idag lämnade vi in nycklarna till gamla lägenheten o det var skönt att slippa den mer. men trött på denna lgh med för listen på ytterdörren är sönder så jag får sätta en handduk där nu så håller det tätt iaf.. ikväll ska melwin bada innan han ska sova för natten sen ska vi kanske ta en promenad tror jag.. :)
ha det så bra kanske skriver mer i morgon eller i kvälll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0