bvc

Idag var vi på bvc, melwin väger 10,8kg o är 75,5cm lång...stor kille är vad jag har :P men dom hitta ett fel eller inte fel utan han skelar på höger öga men det kunde växa bort eller så måste man göra något åt det så vi väntar nu på en tid så vi ska kolla melwins öga... sköterskan på bvc tycker att melwin är super duktig då han oftast bajsar på toan.. men vi har ett lite problem med toan eller inte med toan utan melwin bajsar i blöjan utan att trycka så man vet ej när han vill bajsa o inte.. så nu blir det tuvärr inte så mkt toa sittande.. ja ja nu sitter vi här jag o melwin o kollar på 4:an o snart ska han ha mat o sen vid 2 ska vi möta hans far på jobbet tänkte jag:) alltid skönt att komma ut o melwin älskar att åka vagn så det är skoj...
fortsättning på inlägget igår.. melwin har inte spytt mer o inte hängig allså inte sjuk.. :P han sov hela natten fast han inte mkt mat hade i magen.. så skönt att han sov hela natten min älskade melwin <3
såååå gladär jag över att jag har så barn människor ikring mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0