vi skulle upp o slänga sopor..

kom o tänka på det om melwin skulle åka pulka till soptunnan o så hitta vi en äldre modell av pulka som micke o hans syskon hade som små.. vi satte melwin på den o så klart blir det baktungt o då sätter jag en tung soppåse framför så satt melwin super bra =) på vägen hem satt jag o melwin o micke drog.. super kul men micke drog av snöret =) som vi skratta eller jag iaf =) i morgon jobbar micke 12 timmars så på vägen hem ska han ta med melwin babypulka så vi kan åka pulka här utanför =) så otroligt roligt jag blev som barn på nytt..
en sådan fast äldre modell åkte vi =) super kul
nu sitter melwin i gå stolen o kollar tv o snart ska det lagas mat =) sen massa tv tittande o sen sängen =) ska bli så skönt o sova för natten som var somna jag vid 11 o micke somna vid 3 för han var hungrig o han gick ner o käka o när han kom upp så kunde ej jag somna så halv 6 somna jag så jag fick sovmorgon av min älskade gubbe idag <3

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Vad kul med pulka!! :D Nu börjar iof snön smälta verkar det som men vi har haft en babypulka (den här: http://www.jollyroom.se/stiga-babypulka-cruiser-rod.html) och den har varit jättebra! Ett bälte att spänna fast henne med, ryggstöd så hon inte trillar bakåt, bra byggd så den inte blir baktung och breda kanter så den blir stadig :)

2012-02-19 @ 20:33:41
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0