sry för dåligt med bloggande

det har inte hänt så mycket sista tiden.. melwin kryper eller ja på sitt sätt.. =) mammas kille är duktig.. idag har vi varit o köpt paket till en blivande ett åring =) annars bara tagit det lugnt o chillat
idag kommer det upp lite bilder på melwin som har hänt sista tiden men varför kan jag ej ladda upp filmklipp??? arg som gatan för det
melwin myser bland mina gamla gossedjur jag tog fram =)
här är lite blandade saker.. när han myser med mig, kryper, åker pulka, åker babby car, leker o sitter hos farfar... har inte så mycket o skriva..
men ikväll blev det mat som melwin med gilla.. sen nu får melwin kvällsmat sen sova.. då ska micke o jag passa på o mysa med BIG BROHTER o räkor =) allså det kan inte bli bättre söndag <3 älskar mina killar så jävla mycket
här är min älskade micke <3
micke o melwin mös i morse <3
här är min sjuka melwin han fick ytteröron inflamation så han somna för inget.. o han vaknar inte när han förflyttar honom heller... <3
här sover melwin i vagnen på torp när vi köpte paket till elver <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0