jobbig dag

börjar med dagen igår, var iväg till ultraljud o kolla så allt stod rätt till.. o det var jätte bra, han sa att det inte såg ut som jag fött barn alls. o att jag var helt läkt o han kunde inte se vart moderkakan satt ( man brukar få ärrvävnad där) men inte jag sa han =) gör mig glad o höra. sen sa han en sak jag hade svårt att smälta.. jag har 5ägg som ska släppas när som allså jag har äl snart.. o jag blev lite så här.. OMG vad ska man säga?! hhaha
när vi kom hem igår så blev det ut o gå lite o sen massa mys med mina killar <3 älskar er killar massor.
melwin har börjat dricka välling på kvällen...
så här somna han med flaskan på mig igår.. han vägrar hålla flaskan själv...
Idag vakna melwin halv 8  o vi gick upp o han skulle få medicin o mat.. men han vägra att äta gröt.. han bara grät o grät.. jag blev trött på honom o satte honom på golvet sen lugna han sig så jag testa igen med gröten då börja han sparka, slå, skrika o rycka mig i håret.. så han fick lite välling men han drack nästan inget.. blir så trött på att melwin bråkar när pappa jobbar men är pappa hemma så är han som ett ljus...
nu ligger melwin o sover i soffan o jag hoppas han vaknar på bättre humör  efter han vilat
min älskade mamma ringde nyss så melwin vakna så han fick lite mat o sitter o leker på golvet nu =)
Älskar dig melwin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0