dadlar

melwin kryper bättre o bättre o när han nu har börjat våga utforska så hittar jag melwin med massa dadlar som e kvar sen jul tror jag.. urk nu luktar min bebis illa o han gilla dom ej heller, snart ska melwin o jag ut o gå lite så han kan sova i vagnen på terassen så får jag lägga ut barnvakten så jag hör när han vaknar =) eller om jag ska låta honom sova i sängen så kan jag med lägga mig så kan vi gå ut efter när han e pigg o kan vara med o mysa på annat sätt.. ja ja jag vet iaf inte hur jag ska göra =)
micke fick för sig en idé igår att melwin måste lära sig att kunna somna utan sängmobilen så micke testa igår utan att spela den o melwin somna lika bra som han brukar göra =) mammas goa kille <3
men idag var bråket igång igen vid frukosten så han ville ej ha.. i morgon ska jag testa o ha på typ äpplemos på gröten o se om han äter den bättre då.. eller om det är hans kåvepenin som gör att han bråkar så att han ej har sug på maten.. men vi får se han har till imorgon middag kvar =) allså 4 doser kvar
nä nu blir det o kolla på bb live till melwin vill somna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0