2 timmar o 30 min sömn!!!

senaste dagarna har melwin sovit 2 middagar o den senare middagsvilan blv alltid så sen.. så idag hållde jag honom vaken till halv 1 o så somna han 20 i 1 o då sov han 2 timmar o 30 min.. så skönt för då passade jag på o sova lite med.. =) nu blir det att ta det lugnt o bara chilla lite innan fisen ska ha mat. idag eller i morgon måste jag köpa mer blöjor det börjar ta slut på dom nu... har inte så mkt mer o säga förutom att vi är kvar i munkedal för våran lgh är ännu för kall för att kunna vara i.... hoppas hoppas på mer lycka i slutet av veckan

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Dom där genomskinliga små burkarna har jag köpt på ICA Maxi :) Dom är supersmidiga men lite dyra.. Jag har köpt ett par liknande på ÖB som är lite större (kanske 50ml större) och lite billigare, men inte lika snygga. Men vad gör väl det egentligen... :)

2012-02-09 @ 20:25:14
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0