våran jul <3

Heej, nu har jag, micke o melwin kommit hem från 2 dagar hos farfar o farmor, där hemma var farster och farbror stefan och patrik som är fasters man! sen idag kom farbror roger och hans fru gunilla =) <3 tänkte dra upp lite bilder på julklapparna men blev inga bilder vid julmaten, granen och allt paket öppning.
 
 
detta fick han av faster millan och patrik <3 ända jag inte gilla är granen som spelar så högt, sedan fick melwin kritor, pennor o massa skoj till den här staflit med black and white board. <3 
 
 
 
detta fick melwin har farfar och farmor <3 cd spelaren ska jag köpa massa sagoböcker till honom så han kan lyssna på när han inte kan vila middag. 
 
 
melwin fick kläder av maja som är mammas mans mamma! hoppas ni hängde med lättare kanske om man säger min lossas fars mamma  =) iaf super fina kläder.
 
 
denna fick han av roger ( farbror) och gunilla ( hans fru )
 
 
dessa fick han av mormor <3 och ska säga att det översta pusslet är lite svårare och det är skit bra för då tar vi allt till en ny nivå <3 I LIKE <3 
 
 
detta fick melwin av farbror stefan vilket var super uppskattat =)
 
sist men inte minst våra julklappar vi gav till melwin 
 
 
detta fick melwin av oss i jul =) allså massa julklappar och massa att stöka ner med! så blir att sortera upp allt o kolla vad jag kan lägga undan ett tag så vi slipper ha ALLT framme på en gång.
Köpte melwin en madrass till hans säng så han slipper sova på en förliten madrass med täcken för det ska passa utan nu passar det vilket som =) underbart säger jag bara! 
 
Ha en toppen kväll en annan ska snart sova för mått illa hela dagen idag så orkar inte så mkt mer 

Kommentarer
Postat av: Jenny Karlsson

Mycket bra och fina saker :)

Svar: jo visst är det =)
Johanna Olsson

2012-12-25 @ 21:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0