håller på med maten

sitter och kollar på sambon och sonen som busar massa medans jag väntar på att ungen ska bli klar som har pommes i sig! sen blir det kyckling, sås och sallad =) en dag mindre till jul och snart måste jag slå in melwins julklappar! Iår ska vi vara med farfar,farmor,faster,farbror och fasters man =) ska bli en super rolig jul =) har en önskan om att mitt illamående ska vara över innan julafton men hoppas inte för mkt just nu =) 
 
Imorgon blir det att ringa GYN =) ska äntligen få en tid till att få se min bebis <3 längtar så, funderar på om vi ska kolla kön eller inte, vill ju kunna åka hem från bb med TEX rosa eller blå kläder fast kan ju ha något som passar båda könen med! men vi vet inte hur vi vill göra ännu och ingen annan kan ju påvärka vårat val, tänker inte bestämma mig idag heller för det är ca 1 mån tills jag får tiden. så kan tänka på saken medans jag är där sen, 
 
Gravid o nysa = hatar det, känns som bebisen stutsar inne i magen och får lätt kramp i magen! 
 
nä nu tillbaka till maten nu ska jag steka maten och värma såsen =) 
 

Kommentarer
Postat av: ★ Katta - Mamma till Bell, Mell, Nova & Gravid ★

Kan ni hålla er till förlossningen e de bra. Men eftersom vi inte kolla med bell, men med melvin o ej me nova så e jag grymt sugen . så vi kommer kolla kön :)

Svar: jag får se. allså ena stunden vill jag kolla nästa stund vill jag inte alls veta! :P haha ska du kolla denna gång?
Johanna Olsson

2012-12-19 @ 19:52:24
URL: http://kattaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0