hallå

Idag börja dagen halv 8 sen blev det till vc o kolla lite prover på melwin för rethostan på natten ej försvinner, blodprov på mig och allt detta tog 2 timmar :( sen till ams, fk, spoteket och sen blev det pizza  där stampa tobbe in och sen kom jimsan och wilma också =) hade massa mys där. köpte lite fika innan dess för jim o wilma kommer hit en stund sen! 
 
melwin fick en sterio i julklapp och den gjorde så han kunde sova middag idag vilket hans mamma gillar! så från o med nu ska melwin alltid ha radio på iaf till middags vilan =) då vet jag att han somnar. 
Annars har det inte hänt så mkt idag jo att micke köpte mig nya byxor =) det TACKAR jag för.
Mina gamla puma byxor har gått sönder i hela skrevet så dom blir bara HEMMA byxor medans dom nya " lite" större bara för jag älskar stora byxor sen ska jag kunna vara gravid i dom med =) 
 
händer inte så mkt mer just nu. kanske slänger upp ett inlägg sen ikväll
 
 
bild från igår när melwin pussla o lyssna på musik =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0