barnvagn

det är så att jag har sagt att jag vill ha buggaboo donkey när jag får nästa unge. men vill inte det längre hittat en vagn som INTE finns på markanden ännu men den har ALLT vi vill ha
 
http://www.emmaljunga.com/se/Barnvagnar/Hitta_din_modell/NYTT!_Monkey_&_Double_Monkey-1681.html
 
här är en länk på den DUBBEL vagnen vi vill ha. nu e det bara lanseringen och bebis som saknas =) <3 
BTW har äl på g gjorde ett test idag o det var svagt men enligt äl kanelnder har jag äl den 13de.. =) så vi får se om det tar sig eller ej. vet inte vad jag riktigt vill.. men visst jag vill nog ha ett syskon till melwin
 
 
 
SKA OCKSÅ BLI MOSTER INNOM NÅGRA MÅNADER ( jan-mars någongång inte säkert hur långt gången syster är )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0