vad jag hatar 1177

ringde 1177 idag för jag har ont i magen.. det sticker o hugger men blöder ej o då kunde hon inte hjälpa mig den otrevliga helvetet.. hon sa bara ring din bm o jag sa att hon har telefontid o hon bara hon har ej det.. så jag ringde o hon sa på telefonsvararen att hon har telefontid .... GAAAAAAH så galen jag blir på dom.. ringer aldrig dit igen.. varje gång jag ringt så säger dom bara vi kan ej hjälpa dig
nu till annat.. sov dåligt i natt för barnvakten lät för melwin rörde sig i sömnen så jag var uppe flera gånger då jag trodde melwin var vaken men ikke.. så micke lät mig sova ut nu på morgonen o vakna halv 12.. =) skönt att sova men känner mig inte utvilad ändå.. melwin somna runt 10 o vakna tio i två....tror han sov dåligt i natt han med.. nu äter han o sen till affären för att skicka iväg paket på posten o sen handla lite.. =)  idag ska jag laga fläsk o potatis till gubbarna.. är ju hos mickes mor o far för dom lägger nytt golv i vår lgh så åkte mickes mamma till skåne för att hjälpa bästa faster ( melwins faster så klart ) så då lova jag gullvi att jag skulle ta hand om folke.. =)
nu ta alvedon o ta det lugnt ska ner till affären en snabbis med.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0