stolt över mig o gubben

idag kom vi hem från mickes mamma o pappa. när vi kom hem så börja med o ställa alla möbler till rätta o städat lite.. =) sen skulle vi hämta ut stolarna o bordet som ska stå på balkongen i sommar då bar vi in badkaret med o så fixa vi så nu kan flera kartonger kastas o melwin sov igenom allt detta. har lite kvar men det tar vi i kväll när melwin sover.. jusr nu regnar det ute men vad gör det mysa inne o bada sen om en stund =) imorgon blir det att ta den andra garderoben för vill ha ordning på allt innan jag blir "höggravid" när jag inte orkar eller så.. men kanske blir flytt.. våran hyresvärd skulle kolla efter lediga lgh o eftersom det inte finns kö system så kommer hon ringa oss så fort en 3a e ledig så någon på min gata på botten kan flytta NUUUUUUUU...! melwin fick en lära gå vagn av oss i julklapp o satte en klisterlapp i halsen som inte skulle kunna lossna men det gjorde det o vi mejla o klaga i månadags o idag fick vi en ramsa bok från dom som plåster på såret.. =) bra att dom gör rätt för sig.. melwin älskar den boken
http://www.br-leksaker.se/M%C3%A4rken/FISHER%20PRICE/FISHER-PRICE%20aktivitetsbok.aspx?id=870449&vid=112783 denna fick han =) så fin o rolig tkr han

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0