:( melwin sover ej

skulle in o lägga mig för att se lite webb tv på saker jag missat idag som sjukhuset o unga mödrar danmark.. men så öppna jag dörren in till rummet o där sitter melwin i sängen o börjar gråta när han ser mig... ja ja bara o vänta tills jag tror att han sover.. trött som skam e jag.. melwin vakna 5 i morse o grät.. hade ingen alvedon hemma då o fick honom att somna om kl 6 o så sov han till 8 men var som en flock elefanter i sängen mellan mikael o mig.. han fick sova mellan oss för han var så ledsen o hade så ont.. idag har jag alvedon hemma o hoppas denna tand kommer upp fort för melwin hade en stund mitt på dagen när inget dög. han hade nyss käkat o sovit o hade ny blöja på sig sen kolla jag i munnen när han var ledsen o då såg jag att hans två hörntänder har kommit upp lite mer nu.. hoppas dom skyndar på sig så jag slipper mer jobbiga stunder.. melwin är en pojk som sällan är så ledsen att inget duger så jag blir lite stäld när jag inte vet vad som duger för honom.. men ja ja.. hoppas han somnar snart.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0