melwin somna i vagnen sittandes

Melwin har vaknat vid 10 på kvällen för han vill komma upp o så vaknat 5 vissa mornar för han tror han ska få sova hos oss.. Tror detta har med att göra att han växer, härntänderna kommer upp nu, sen seperationsångest på hög nivå. men igår testa jag en ny sak på honom o la honom ner med snuttisarna sen smekte jag honom på huvudet o prata tyst med honom så somna han om lätt så jag o gubben kunde sova vid halv 12... både gubben o jag sov oroligtg o melwin med men han vakna inte inatt.. Vi börja dagen idag halv 7 o jag kände att jag ville inte gå upp så micke gjorde det o dom åt o bada o lite sånt medans jag sov, när jag vakna käkade jag o lika så jag bada lite =) men melwin skulle bada igen så tänkte det att då får han det då.. han hade ändå plaskat från sidan i vattnet så tänkte okeej.. sen bar det ner till affären o melwin somna utanför oss på gården så jag tog av honom o la honom i sängen.. hade tänkt att han skulle få mat innan sängen men det hann jag inte med inte konstigt han vakna halv 7 o halv 1 somna han så det blir bara en vila idag så som det kommer vara på dagis =)
Igår var vi i strömstad o kände på en vagn vi vill ha så det blir o spara till den.. vi tänkte så här får vi EN bebis till så blir det denna
och får vi mot förmodan 2 bebisar denna gång så blir det denna
med två såna i
känner att vi vet hur vi vill ha det.. känns så bra =) o melwin kommer få en sådan om vi råkar få två bebisar
men bara om den passar på våran vagn då.. sen har han våran sulky som han kommer ha när micke o jag går ut tillsammans =) känns toppen detta.. =)  men magkänslan säger tvillingar men jag är nästan 1000% på att det bara är en bebis i magen nu
Ikväll får vi fin besök så städa står på listan sen börja förbereda maten =)

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Ska du inte boka in ett ultraljud då om du misstänker tvillingar? :) Jag gjorde ett när jag var gravid i vecka 11 med Minna, det var sååå mysigt. Blir jag gravid igen bokar jag nog in ett ultraljud runt vecka 8 :)

2012-04-21 @ 13:58:39
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni får en bebis o du din älskade vagn :)

2012-04-22 @ 10:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0